仿生人康斯坦丁会中肺癌木马吗

Sorry, mate. No pyramid for you.

【Wonderbat】Keep You Warm

深夜胡思乱想的产物,先写了英语后译成汉语,押韵水平不高,只好聊以自娱。

I was raised in a paradise, and you witnessed a living hell on that distant dark night.

我自天堂而来,而你于那遥远黑夜,亲历人间地狱之害。

I believe in the power of love and respect, and that's why I want to hug and kiss you, in the name of Gods and the light.

我笃信尊重与爱,那便是我为何愿以诸神和光明的名义,吻你至深,拥你入怀。

I know pains can't be erased through the river of time. It still wanders like a nagging ghost that would never die.

我深知纵使时间长河漫漫,你的苦痛总会卷土重来。就如暗夜徘徊的不死幽灵,纠缠不怠。

I know shadows inspire your bravery to fight, shape you into an eternel guardian, Gotham's dark knight.

我深知暗影重重之外,你战斗的勇气从不会落败。你自塑为不朽的卫士之胎,黑骑往来,哥谭正义自在。

I know we are nothing but alike, hand by hand, side by side.

我深知我们灵魂同脉,因与你并肩而立以来,触你的掌心温热,仍在澎湃。

I know you are shaking in a snow storm inside. My love, accept the allure of light, or touch me with delight. I will keep you warm, even in the blackest night.

我深知你的内心暴雪深埋,颤抖难耐。吾爱,接受光明的诱惑垂怜,亦即是抚我以深情厚爱。即于至黑之夜,我也将护你周全,佑你温暖不殆。

【还债进度(15/104)】



评论(2)

热度(39)

  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据